środa, 29 czerwca 2016

10 najlepszych ćwiczeń na kształtne i jędrne pośladki.

ćwiczenia pośladki


Pośladki to jedna z najbardziej kłopotliwych części ciała. Kłopotliwych, ponieważ o ile w kwestii brzucha wystarczy zastosować odpowiedni trening i dietę, o tyle z pośladkami jak i z nogami nie pójdzie nam tak łatwo.

Z brzuchem sprawa jest prosta. Brzuch to brzuch – ma być płaski i wyrzeźbiony. Pośladki i nogi to całkiem inna bajka. Sprawa jest znacznie bardziej skomplikowana, zwłaszcza gdy w grę wchodzą kobiece pośladki.

Określenie celu treningowego nie jest wcale łatwe. Bo ile kobiet, tyle wizji idealnej pupy. I trzeba przyznać, że my kobiety potrafimy wyznaczyć sobie najbardziej dziwne i skomplikowane cele, zrozumiałe tylko dla nas.

Większość z nas chce mieć po prostu zgrabne pośladki, ale pod terminem „zgrabne” kryje się naprawdę wiele. Zgrabne to jędrne, ale jednocześnie nie za duże. Odpowiednio uniesione, ale też nie nazbyt wystające. Nie za duże, ale też nie całkiem płaskie. Umięśnione, ale za twarde. Okrągłe, ale nie grube. Za szczupłe i kościste też nie są mile widziane... I można tak bez końca.

Grube czy też chude, ważne aby były jędrne i kształtne. To moje zadnie. Taki efekt możemy osiągnąć odpowiednim treningiem wzmacniającym mięśnie pośladków.

Poniżej mam dla was propozycje 10 ćwiczeń na pośladki. Ćwiczenia są wykonywane bez dodatkowego obciążenia, więc nie musicie obawiać się, że wasze mięśnie rozbudują się aż zanadto.

Oczywiście wybierając ćwiczenie nie byłam obiektywna – wybrałam te, które najbardziej lubię, a co za tym idzie najczęściej wykonuję. Możecie być pewne, że mimo braku obciążenia poczujecie, że wasze mięśnie pracują.

Co do serii i liczby powtórzeń, proponuję zacząć od bezpiecznej liczy 15 powtórzeń. W kwestii serii pozostawiam wam wolną rękę – wszystko zależy od waszej siły i kondycji. Oczywiście kolejność wykonywania również dowolna. 

Zapraszam do ćwiczeń.  


Ćwiczenie 1. Klasyczny przysiad

przysiad klasyczny


Ćwiczenie 2. Przysiad sumo 

przysiad sumo squat


Ćwiczenie 3. Przysiad z wyskokiem I

przysiad z wyskokiem


Ćwiczenie 4. Przysiad z wyskokiem II


przysiad z wyskokiem


Ćwiczenie 5. Przysiad z wykrokiem 

ćwiczenia pośladki


Ćwiczenie 6. Most I

ćwiczenia pośladki most

Ćwiczenie 7. Most II

ćwiczenia pośladki most


Ćwiczenie 8. Unoszenie nogi w klęku podpartym  


unoszenie nogi w klęku podpartym


Ćwiczenie 9. Unoszenie nogi w bok w klęku podpartym  

unoszenie nogi w klęku podpartym



Ćwiczenie 10. Krążenie 


ćwiczenia na pośladki




Mam nadzieje, że zainspirowałam Was do ćwiczeń. Koniecznie napiszcie w komentarzach o waszych ulubionych i sprawdzonych ćwiczeniach na pośladki.


Pozdrawiam   


źródło: fitnessmagazine.com, pumpup.com, hoab.org, vogue.com, self.com

4 komentarze:

  1. Ostatnie ćwiczenie wydało mi się najciekawsze. Wczoraj spróbowałam i poczułam, ze pracują nie tylko nogi i pupa, ale także brzuch.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ćwiczenia, teraz tylko trzeba wziąć się do roboty :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyda mi się, chociaż ja mam bardziej problem z brzuchem, bo ponoć pośladki niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw ćwiczeń powyżej świetny, z czasem dodałbym do tego obciążenie i poślad gotowy! :)

    OdpowiedzUsuń